مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-13سياسي

دانش آموزان خدمتگزاران آینده کشور هستند/ حضور 2300 رای اولی در لنگرود


فرماندار لنگرود، با بیان اینکه در انتخابات امسال 2300 رای اولی خواهی داشت، گفت: دانش آموزان خدمتگزاران آینده کشور هستند.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با بیان اینکه در انتخابات امسال 2300 رای اولی خواهی داشت، گفت: دانش آموزان خدمتگزاران آینده کشور هستند.

رحیم حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود که با حضور رای اولی ها برگزار شد، انتخابات را فرصتی برای تزریق نیرو و انرژی به سطوح اجرایی و مدیریتی کشور دانست و اظهار کرد: در جریان انتخابات افرادی را گزینش می کنیم که برای خدمتگزاری به مردم برتر و اصلح تر هستند.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی انتخابات یک اصل است، افزود: هیچ انقلابی را سراغ نداریم که بلافاصله پس از پیروزی اقدام به برگزاری همه پرسی کند، اما حدود دو ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) انتخابات برگزار شد و مردم نوع حکومت خودشان را تعیین کردند.

فرماندار شهرستان لنگرود، با اشاره به عمق اندیشه و نگاه بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی در برگزاری همه پرسی جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امام راحل می خواست همه امورات کشور بر مبنای نظر و رای مردم دنبال شود لذا هرگز خواستار تعویق در انتخابات نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خدمتگزاران آینده کشور هستند/ حضور 2300 رای اولی در لنگرود

دانش آموزان خدمتگزاران آینده کشور هستند/ حضور 2300 رای اولی در لنگرود